FAQ

FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Nevíte si rady s nákupem, objednávkou zboží nebo reklamací? Přečtěte si nejčastěji kladené dotazy. Pokud nenajdete odpověď zde, naváhejte nás kontaktovat! Rádi vám zodpovíme vaše doatzy.

1) NEDORAZIL MI POTVRZUJÍCÍ EMAIL O PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY. JAK POSTUPOVAT?

Pokud si nejste jisti, zda vaše objednávka byla v pořádku přijata naším systémem, neváhejte a kontaktujte nás telefonicky na čísle 734 571 533. Jsme vám k dispozici od pondělí do pátku v době od 8:00 do 15:00 hod, a ve středu od 9:30 do 16:30. Zpravidla však platí: pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, objednávku náš systém nezaznamenal ...raději zavolejte.

 

2) KDYŽ OBJEDNÁM ZBOŽÍ PŘES INTERNETOVÝ OBCHOD, MOHU SI JEJ U VÁS VYZVEDNOUT OSOBNĚ?

Ano, osobní odběr je jedna z možností, jak zboží dodáváme. Zboží si můžete osobně převzít

1) na naší specializované prodejně v Olomouci, na ulici Polská 398/48a.

 

 

3) MOHU NAKOUPIT ZBOŽÍ NA PROVOZOVNĚ BEZ PŘEDCHOZÍHO OBJEDNÁNÍ PŘES ESHOP?

Ano v Olomouci  v po, út, čt, pá od 8:00 do 15:00 hod, ve st 9:30-16:30 hod 

 

4) JAKÝM ZPŮSOBEM MOHU ZRUŠIT SVOU OBJEDNÁVKU?

Odesláním objednávky se zavazujete k odběru objednaného zboží. Pokud se rozhodnete zrušit již odeslanou objednávku, co nejdříve nás telefonicky kontaktujte na čísle 605253880, případně zašlete email na adresu info@traumapet.eu. Objednávky vyřizujeme obratem, proto je pro nás stěžejní, abyste nás o této skutečnosti co nejrychleji informovali. Na uvedeném čísle jsme vám k dispozici od pondělí do pátku v době od 8:00 do 15:00 hodin, kromě středy - 9:30 - 16:30 hod. Pokud objednáváte mimo tuto pracovní dobu (večer nebo například o víkendu), kontaktujte nás prosím nejbližší následující pracovní den v dopoledních hodinách.

 

5) JAK MI ZBOŽÍ DOPRAVÍTE?

Zboží zasíláme přepravce PPL a České pošty, a.s. Objednávky odesíláme jako obchodní balík. Doba dodání se pohybuje standardně v rozmezí 1 – 3 pracovních dní od předání zásilky dopravci, záleží však na zvolené platbě. Pokud zvolíte platbu převodem, pak odesíláme zboží až po připsání částky na náš účet. Více informací v sekci Doprava a platba.

 

6) KOLIK SI ÚČTUJETE ZA DOPRAVU/POŠTOVNÉ?

Objednávka zboží v hodnotě nad 1 500 Kč bez ceny poštovného je doprava zdarma. Částka 95-120 Kč při objednávce do 1 500 Kč a dodání na dobírku. Pokud si zvolíte možnost platby předem, pak dodání balíčku Vás bude stát 80-95 Kč. Více informací v sekci Doprava a platba.

 

7) JAKÝMI ZPŮSOBY LZE ZAPLATIT OBJEDNANÉ ZBOŽÍ?

Na dobírku při převzetí zásilky od dopravce, hotově na našich provozovnách v Olomouci  a převodním příkazem. Více informací v sekci Doprava a platba.

 

8) BALÍČEK JSEM NESTIHL VYZVEDNOUT NA POŠTĚ. NÁSLEDNĚ BYL ODESLÁN ZPĚT K ODESÍLATELI. ZAŠLETE MI ZBOŽÍ ZNOVU?

Po odeslání objednaného zboží od nás vždy obdržíte informační e-mail s informacemi o předběžném termínu dodání na uvedenou adresu, případně na pobočku České pošty. Pokud i přes to nestihnete balíček vyzvednout a bude odeslán zpět k odesílateli, rádi vám jej odešleme znovu. Je však nutné nás o této skutečnosti informovat. Neprodleně nás proto telefonicky kontaktujte na čísle 605253880. Společně se dohodneme na dalším postupu a potvrdíme vám opětovné odeslání zboží. V tomto případě je však účtováno nové poštovné, tj. částka za znovudoručení balíčku.

 

9) ZASÍLÁTE OBJEDNÁVKY I NA SLOVENSKO?

Ano, zboží na Slovensko zasíláme, za předpokladu souhlasu s Obchodními podmínkami a uvedenými cenami, včetně ceny za dopravu - 200 Kč. Skutečnost odeslání zásilky na Slovensko vyznačíte při zadání objednávky u adresy (volba Slovenská republika)

 

10) JAK ZJISTÍM, ŽE JE DANÉ ZBOŽÍ SKLADEM?

U veškerého zboží máme vždy uvedenou informaci o jeho dostupnosti. Jak na výpisu produktů, tak i v detailu produktu. Pokud je zboží skladem, najdete u dostupnosti zeleně zvýrazněné slovo: „skladem“. Informace jsou pravidelně aktualizovány.

 

11) ZA JAK DLOUHO MI DODÁTE ZBOŽÍ, KTERÉ JE V INTERNETOVÉM OBCHODĚ SKLADEM?

Přijaté objednávky expedujeme obratem (je-li to možné), v řádu 1-3 dnů. Pokud není možné zboží ze závažného důvodu expedovat do 10 dnů od přijetí vaší objednávky, o této skutečnosti vás včas informujeme.

 

12) KDY MOHU OČEKÁVAT ZBOŽÍ, KTERÉ NENÍ SKLADEM?

Naše skladové zásoby doplňujeme průběžně. Proto se dodací lhůty u vyprodaného zboží pohybují v řádu několika dnů. Máte-li zájem o zboží, které je aktuálně vyprodané, vyčkejte a sledujte stránky našeho eshopu, kde se včas dozvíte, že je zboží opět skladem.

 

13) CO ZNAMENÁ, ŽE JE ZBOŽÍ NA INTERNETOVÉM OBCHODĚ SKLADEM?

Pokud máme u zboží uvedenou dostupnost skladem, znamená to, že máme zboží fyzicky na skladě a je připraveno takřka k okamžité expedici nebo k prodeji v kamenných prodejnách.

 

14) KDY BUDE ZBOŽÍ PŘI OSOBNÍM ODBĚRU PŘIPRAVENO K VYZVEDNUTÍ?

O tom, že je zboží připraveno k osobnímu odběru, vás informujeme emailem nebo telefonicky dle informací uvedených v objednávce.

 

15)JAK POSTUPOVAT, POKUD CHCI ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

Reklamace vyřizujeme v souladu s platným právním řádem České republiky. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Z důvodu minimálního množství reklamovaného zboží řešíme reklamace takřka obratem, ve většině případů výměnou vadného zboží za nové. Reklamované zboží nám zašlete na adresu NanoComplex s.r.o.,  Polská 398/48a přidejte do obálky formulář,  kde uvedete důvod reklamace a číslo daňového dokladu (faktury), se kterým bylo toto zboží dodáno. Vaši reklamaci obratem vyřídíme. Formulář ke stažení zde

 

16) OBDRŽEL JSEM ZBOŽÍ, KTERÉ JSEM SI NEOBJEDNAL? JAK MÁM POSTUPOVAT?

V případě, že vám naší chybou odešleme jiné zboží, ihned nás telefonicky kontaktujte na čísle 605253880. Společně se domluvíme na dalším postupu a my zajistíme co nejrychlejší výměnu zboží. Dojde-li k našemu pochybení, k novému zboží vám jako pozornost za způsobené komplikace přibalíme dárek v minimální ceně poštovného za vrácené zboží zaslané chybně. 

 

17) OBJEDNANÉ ZBOŽÍ MI NEVYHOVUJE. MOHU JEJ VRÁTIT NEBO VYMĚNIT? JAK MÁM POSTUPOVAT?

Ano, nepoužité zboží máte právo do 14 dnů vrátit, případně požádat o jeho výměnu. Vytiskněte si prosím formulář, který nám vyplněný zašlete spolu se zbožím. Následně vše odešlete na adresu NanoComplex s.r.o., Olomouc, Polská 398/48a, tel. 605253880. Jakmile obdržíme váš balíček, obratem vám zašleme požadované zboží nebo peníze na uvedené číslo účtu.

 

18) ZASÍLAL JSEM ZBOŽÍ K REKLAMACI POŠTOU. MŮŽETE MI POTVRDIT PŘIJETÍ ZÁSILKY?

Zboží k reklamaci zasílejte nejlépe doporučeně. Chcete-li se ujistit, že vámi zaslané zboží dorazilo v pořádku, kontaktujte nás telefonicky na čísle 605253880. Rádi vám tuto informaci sdělíme a potvrdíme vám přijetí.

 

19) CO MUSÍ OBSAHOVAT ZÁSILKA, KTEROU ODESÍLÁM K REKLAMACI?

Zásilka musí obsahovat zboží zasílané k reklamaci, formulář s popsanou závadou a důvodem, proč chcete zboží reklamovat, číslo faktury a vaši kompletní poštovní adresu, na kterou vám zašleme nové zboží, případně číslo účtu k vrácení částky za zboží uznané v reklamaci.

 

20) JAKOU POSKYTUJETE ZÁRUKU NA SVÉ ZBOŽÍ?

Standardně poskytujeme na veškeré naše zboží záruku 24 měsíců od data výroby. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené používáním.